Du har en siste sjanse!

 

ALTSÅ FY FLATE SÅ RÅÅ OG BRA DERE ER!! Den 15. oktober, på bursdagen til mamma og dagen før bursdagen min, så satte jeg opp en innsamling til Rosa Sløyfe-aksjonen som varer ut oktober, og hittil har vi samlet inn TUSEN KRONER!! Det er helt crazy banana!! 

På bursdagen min delte jeg dette innlegget: GLED BURSDAGSJENTA OG STØTT KREFTFORENINGEN, hvor jeg fortalte deg at mammaen min kjempet kampen mot kreft når jeg var liten, og hun vant mot alle odds. Søsteren min og jeg er heldige som fikk vokse opp med mammaen vår, og i ettertid har mamma også utvidet flokken og gitt oss en lillebror! Ved å støtte kreftforeningen gir du flere barn muligheten til å vokse opp med begge foreldrene sine i live. <3

Innsamlingen stopper i morgen 31. oktober ved midnatt, så du har fortsatt mulighet til å legge igjen en gave til kreftforeningen, og hjelpe noen som trenger det. Trykk på linken eller bildet under for å komme til innsamlingen, eller du kan:

  • Kjøpe rosa sløyfe eller nøkkelring
  • Gi en gave via nettbanken din. Bruk kontonummer 7001 09 88592
  • Gi en gave via Vipps. Bruk nummer 2266 og merk innbetalingen med Rosa sløyfe.
  • Gi en gave på SMS: Send ROSA til 2277 og støtt Rosa sløyfe-aksjonen med 80 kroner. 

STØTT KREFTFORENINGEN HER! 

 


Mamma og meg på pilking påskeaften 2014. <3 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg