Gled bursdagsjenta og støtt kreftforeningen!

 

I dag er det 16. oktober og gjett hva det betyr? Yey, det betyr at jeg har bursdag! Jeg har nå fulgt med denne planeten 23 ganger rundt jordkloden, og selv om livet av og til har vært vanskelig, så er jeg veldig takknemlig og stolt over alt jeg får til i dag og menneskene jeg har rundt meg. Espen og vennene mine betyr enormt mye for meg, og de hadde stelt i stand en overraskelsesmiddag for meg på Chez Colin i Oslo! Det var bare så vakkert øyeblikk for meg å komme inn på restauranten og se alle sammen har pyntet seg og reist hit bare for meg. Det ble et tårevått øyeblikk, en kveld jeg kommer til å huske resten av livet. <3 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Noen andre som betyr veldig mye for meg er mamma og pappa, og i oktober tenker jeg ekstra mye på hvor glad jeg er for å ha begge foreldrene mine i live. Mamma hadde bursdag i går, og hu er den sprekeste 43-åringen jeg veit om! Men livet er ikke en selvfølge, det fikk mamma oppleve når jeg var 5 år og søsteren min var bare 1 år. Hun ble sendt inn til sykehuset for å ta røntgen på grunn av smerter i armene og brystet, og diagnosen var kreft. 

Mamma kjempet hardt og hun kjempet lenge, og takket være den sterke kvinnen hun er og kreftforskningen lever hun i dag. Jeg kan ikke si at jeg husker så mye av denne perioden, jeg var jo så liten. Men jo eldre jeg blir, jo mer tenker jeg på hvordan livet mitt hadde vært dersom jeg hadde mistet mammaen min til kreften den gangen. Tanken er så skremmende og så vond, og jeg kan ikke en gang begynne å forestille meg smerten. Men jeg er den heldige. 

Jeg tenker på menneskene som er berørt av dette nå. De syke og de pårørende. Andre døtre, sønner, mødre, fedre, ektefeller og andre kjære som blir frastjålet sine kjære av en grusom sykdom. Andre er ikke så heldige som mamma og meg, og disse trenger hjelp. Oktober er ikke bare en måned hvor mamma og jeg feirer livet, enda en rundt rundt sola, men også en måned som hvert eneste år er en kjempekampanje for å samle inn penger til kreftforskning. Jeg vil derfor bruke bursdagen min til å oppmuntre alle til å hjelpe kreftforeningen til å redde enda flere. 

Jeg har laget en egen innsamling på kreftforeningen sine hjemmesider, her kan du enkelt legge inn et ønsket beløp og betale med kort. Husk at hver eneste krone teller! 5 kroner er mer enn ingenting, og alle monner drar. <3 

 

STØTT KREFTFORENINGEN HER!

 

Du støtter også kreftforeningen ved å:

  • Kjøpe rosa sløyfe eller nøkkelring
  • Gi en gave via nettbanken din. Bruk kontonummer 7001 09 88592
  • Gi en gave via Vipps. Bruk nummer 2266 og merk innbetalingen med Rosa sløyfe.
  • Gi en gave på SMS: Send ROSA til 2277 og støtt Rosa sløyfe-aksjonen med 80 kroner. 

 

Mamma og meg på pilking påskeaften 2013. <3

 

På grunn av sykdom har jeg lært at ingenting er en selvfølge, og jeg har også andre i nær familie som har vært og er syke. Ikke av kreft vel og merke, men sykdom er allikevel aldri en god ting. Dette har nok formet meg som person, og jeg har nærmest gjort det til min livsoppgave og hjelpe mennesker. Det er derfor jeg nå holder på med å utdanne meg som kostholdsveileder, hvor mitt hovedfokus er å forebygge sykdom og hjelpe til å helbrede de som allerede er syke. Det er derfor jeg blogger om det jeg brenner for og derfor jeg startet med å selge Enjo-produktene. 

Enjo vasker hjemmet ditt, kroppen din og kroppen til barna dine helt ren uten bruk av skadelige kjemikalier og såpe som irriterer huden. Jeg ser på kroppen og livet som en helhet, hvor alt fra hva du spiser til miljøet du bor i spiller inn. Det var derfor ikke vanskelig for meg å kaste ut all såpe når jeg kom over Enjo, og jeg er så fornøyd at jeg bare må hjelpe andre til også å få et kjemikaliefritt og friskere hjem.

 

For å samle inn så mye som mulig til kreftforeningen hadde jeg satt stor pris på litt hjelp, og som en bursdagsgave fra deg til meg håper jeg du vil dele innlegget mitt slik at så mange som mulig ser linken og får muligheten til å gi! 

 

 

 

Hjelp meg å nå målet på 3000 kroner her på denne linken! 

Jeg har gitt penger, har du? <3  

 

 

 

 

#støtt #kreftforeningen #rosasløyfe 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg