Se mitt nye kjøkken!

 

Eller.. mitt og mitt. Vi leier og huseierne har pussa opp kjøkkenet, altså jeg har fått nytt kjøkken! Gutta gjorde all jobben nesten helt selv og jeg syns de kan være fornøyde med innsatsen, det ble kjempefint! Nå har vi et lyst og fint kjøkken med mye plass, og den svarte benkeplata av stein som alltid ga gjenskinn i bildene mine er nå bytta ut med en matt benkeplate i lyst tre. Lekkert! 

 

I går hadde vi besøk, og jeg kuttet opp frukt som en rask lunsj før vi skulle spise middag litt senere. Da var det så mye flotte farger her, så passet på å få fotografert kjøkkenet i samme slengen! Jeg har også fått heelt dilla på grønn i det siste, så mitt nyeste innfall går ut på at alt interiøret skal være grønt. Haha. 🙂 Har begynt så smått, så det blir vel mer etterhvert. 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
// Inneholder annonselenke

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Har hekla mine egne grytekluter også. Det vil si, nummer to er snart ferdig!
Jeg syns den ble såå søt! Hva syns du? 🙂 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Så hvis du lurer på hvorfor jeg har vært fraværende på bloggen, så har det altså skjedd så mye i det siste, og hele leiligheten har bare vært et stort byggekaos. De var helt ferdig nå for et par dager siden, og jeg brukte omtrent hele gårdsdagen på og rydde og vaske. Nå ser det endelig ut som et hjem igjen, og det er så deilig å lage mat på sitt eget kjøkken igjen, og slippe å bestille mat ute. For å si det sånn, så har det blitt mye “søplemat” de siste to ukene! Det er skikkelig vanskelig å komme inn i gode vaner igjen etter en periode med mye dårlig mat, og siden det var påske ble det litt ekstra kos hjemme hos foreldrene våre også. 

Men nå er jeg altså igang igjen, og det er bare å glede seg til nye oppskrifter! Så skal jeg gjøre den tunge jobben med å komme inn i gode vaner igjen. Puh… 

 

Og du? 

Torsdag til og med lørdag denne uka er det
30% på all helsekost hos soma.no!
 

Er det noe du har tenkt å kjøpe burde du slå til da! Jeg tenkte å lage et innlegg om mine favoritter fra soma.no litt seinere denne uka, så det er bare å henge med.
All helsekost hos soma finner du på denne linken:
 https://soma.no/kategori/kosttilskudd-og-supermat/supermat/

 

 

Til da ønsker jeg deg en flott uke. <3 

 

 

 

#kjøkken #oppussing #mat #soma #helsekost #underholdning #hjem #hekle #grønn 

12 kommentarer

Siste innlegg