Bli med meg på Soma-event!

 

Er du opptatt av helse og kosthold, bor i rimelig avstand til Oslo og ikke har noe å gjøre i morgen? Bli med på Soma event da vel! 

 

Facebookarrangement finner du HER, eller trykk på bildet over. 

I morgen inntar en stor gjeng kostholds- og helseinteresserte Gamle Museet i Oslo for å ha en hel dag med påfyll av kunnskap og inspirasjon, få smaksprøver og goodiebag, snakke med likesinnede og rett og slett ha en skikkelig helsedag sammen! Jeg reiser sammen med ei venninne og søsteren min, og jeg gleder meg mye! Jeg så nettopp Soma dele på Facebook at det fortsatt er billetter tilgjengelig, dermed du har fortsatt en suveren sjanse til å bli med på årets happening om du er ledig i morgen. 

Slik ser programmet ut: 

09.30-10.00 Registrering, åpne stands
10.00-10.15 Velkommen og underholdning
10.15-11.00 Emil Mohr: Matproduksjon i sammenheng med klima, miljø og ressursforvaltning
11.00-11.15 Liten strekk på bena og litt smaksprøver
11.15-12.00 Berit Nordstrand: Ta vare på deg selv
12.00-13.00 Lunsj fra Baker Hansen og underholdning
13.00- 13.45 Berit Nordstrand: Ta vare på deg selv
13.45-14.00 Beveg på kroppen
14.00-14.50 Mone Eli Sæland: Hvordan kostholdet virker på din psykisk helse
14.50-15.00 Liten strekk og litt smaksprøver
15.00-15.45 Gry Hammer: Ren og bærekrafig mat
15.45-16.30 Aleksander Gamme: En eventyrlig verden
16.30-17.00 Loddtrekning og takk for i dag, åpne stands

 

Bilettene får du hos ticketmaster, bare trykk på denne linken eller på bildet over. 

 

Dette blir mitt første kostholdsseminar, så det er litt ekstra spennende også.

 

 

Sees vi? 😀 

 

#soma #event #seminar #kosthold #beritnordstrand #gryhammer #helse #engrønnerehverdag #mat #snapchat

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg