F Ø L G E R – R E K O R D !

 

Wow! 

Jeg hadde aldri trodd når jeg startet instagramkontoen min i februar at jeg skulle runde 500 følgere OG lage meg en blogg innen året var over! Men det skjedde altså, så utrolig moro! Tusen takk til alle som følger meg, jeg verdsetter hver og en av dere, og dere inspirerer meg til å gå på kjøkkenet og lage sunn mat hver dag, selv dager jeg egentlig ikke har så lyst. Takk til alle som har sendt meg meldinger og de som roser meg når vi møtes. Takk til alle som gir meg tilbakemelding på at jeg har fine bilder og ikke minst dere som sier at jeg skriver bra. Om folk liker tekstene mine er det jeg er mest bekymret over. Tusen, tusen takk! 

 

Spesielt moro var det kanskje den dagen godt.no repostet sjokobowlen min, og jeg fikk rundt 50 nye følgere på én dag! Jeg gikk til jobben til Espen og stod utenfor og ventet, bare for å vise han at bildet mitt var repostet, haha! Han var ikke like gira for det som meg selvsagt, men han ble nok litt glad på mine vegne for det. 

Raw sjokobowl med chia, havregryn, avokado, kokosmelk mm! Mmm. <3

 

I dag skjedde det altså, bare syv uker etter at jeg rundet 200 følgere slår jeg altså rekorden igjen, halvveis til tusen!

Yay! 

 

 

 

Noen av mine egne favoritter: 

 

BFPJjLirD9T
 
 
BC9qZ_BLD1F

 

BEL8ohFLD29
 

 

BL50TRqjXh2
 
 
BMWbQXDjo9b
 

 

BMEDFzMjfkT

Følg meg gjerne på :

Instagram: lisamalene.no
Snapchat: lisamalenee 

 

Jeg gleder meg mye til fortsettelsen! 

 

 

#mat #inspirasjon #glede #følgere #instagram #frabloggerne #underholdning #hobby #helse #sjokolade #suppe #side2

13 kommentarer

Siste innlegg