BLÅMANDAG = KURERT!

Goood mandag alle sammen! 

For de som leste bloggen min sent i går kveld, så vet de at jeg hadde gjester til søndagsfrokost og de fleste skjønte kanskje at alternativmessen avsluttet med noen tårer for min del. 

Det fine med å ha gjester er at det er igjen mye rester, og hva er vel bedre enn en skikkelig sunn og god start på dagen med rask og enkel restemat på en ellers ganske alminnelig mandag. Jeg tenkte å dele noe av gleden med dere, så kanskje du finner litt inspirasjon til å starte dagen med en frokost som er god for både deg og kroppen din!

I kveld skal jeg gjøre noe kjempegøy,
som jeg gleder meg utrolig mye til å blogge om!

Ønsker deg en fin mandag, og håper uken din blir flott!

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Oppskrift på hjemmelaget, sunn sjokoladepålegg kommer senere!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Surdeigsbrød fra French bakery på mathallen og disse deilige polarbrødene! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
DEILIG kjøleskapsgrøt som jeg spiser til frokost nesten hver eneste dag!

Nå skal jeg på jobb, og så er det rett ut på eventyr etterpå, som jeg skal fortelle alt om på bloggen!

Ønsker deg en fin dag :*

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg