Han er ikke bare en venn

Han er ikke bare en hest, men min hest.
Han er ikke bare en venn, men den beste terapi jeg kan få.
Han er ikke bare leken, men også vis. Han er ikke bare arbeidsom selv,
men lærer meg å gi tydelige beskjeder og arbeide tålmodig.
Han lærer meg at penger er viktig, men så lenge man han hverandre
og kjærligheten så betyr de lite. Han har hjulpet meg på bena,
og jeg håper og tror han vet at uansett hv
a som skjer så er jeg alltid der for han også.
Tillit er noe man aldri skal tulle med, og denne hesten viser meg større tillit,
hver eneste dag, enn jeg selv syns jeg fortjener.
Jeg vil alltid gjøre alt for de som betyr noe for meg, og hesten er inget unntak.
Han får meg til å føle meg verdifull og heldig.
Jeg er takknemlig for hver dag som går, så lenge jeg vet han står på enga og har det bra.
Svantesvold Loke, han er en ekte venn. Kaldt hode, varmt hjerte. ♡

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg