JEG ELSKER SJOKOLADE

 

 

Snapchat er så gøy! Spesielt fordi det er plattformen hvor jeg har aller mest kontakt med dere, og det er så koselig. <3 Jeg setter utrolig pris på hver og en av dere, og tilbakemeldingene jeg får betyr utrolig mye for meg. I dag har jeg holdt på med å utvikle en ny sjokolademousse-oppskrift som er sukkerfri og uten laktose. Selve prosessen kom ikke ut på story i dag fordi jeg ikke visste om resultatet ville bli bra, men jeg har en liten film fra i dag som jeg tenkte å dele her. 

Jeg kommer til å dele fremgangsmåte på snapchat og legge ut oppskrift på bloggen, så hvis du følger lisamalenee får du være en av de aller første som får se denne oppskriften og mange, mange andre godsaker i framtia! Jeg deler også tips om hygiene, skjønnhet, miljø og mye fra kaninene.

Håper vi sees på snapchat! <3 

 

Trykk på bilet for å starte filmen. 
En helt vanlig fredagskveld i heimen!
BSUM4ULlUjV

 

Snapchat: lisamalenee
Instagram: lisamalene.no

 

God fredag til dere, till’ next time,

 

 

 

#mat #snapchat #sjokolade #helse #godis #sunn #fredag #helg 

8 kommentarer
    1. Haha, enig!! Telefonen min begynner å bli litt sliten og frontkamera begynte plutselig å virke igjen etter å ha vært svart i flere måneder nå, så da hadde jeg plutselig mange filtere å teste ut! Blir liksom 6 år igjen når man holder på å leke med de. hoho

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg