Lisa Malene har fått nytt design

 

 

Jeg har alltid vært glad i en stilren look og duse farger. Farger med mye liv, og spesielt mange fager på en gang syns jeg kan være slitsomt og litt glorete og se på. Etter å ha hørt på Sara Lossius sin Ingefærepisode “Farger til folket!”, og satt med ned for å lese litt, har jeg innsett hvor absurd dette er. Siden jeg liker å kalle meg grafisk designer så burde jeg vel egentlig vite bedre også.

Jeg har satt meg ned for å lage en ny fargepalett som passer meg og mine behov, og som skaper et miljø og en stemning jeg kan trives i. Det beste stedet jeg vet er skogen, det minner meg om mange nydelige gåturer med familie og venner, en trygg barndom hvor jeg vokste opp på landet og i skogen og eviglange rideturer på hesteryggen. Fargene jeg har valgt å bruke reflekterer mye av det jeg er glad i, samtidig som det er naturlig for meg å trekke inn det landlige brunt og det skyfrie blått. Jeg vil fortsatt ha et stilrent uttrykk, så jeg tenkte å prøve ut et minimalistisk design en stund fremover for å se hvordan jeg trives med det.  

Nå håper jeg det blir litt mer livlig på mine sosiale medier!

 

 

 

Ny header på bloggen og på facebooksiden min! 

Facebooksiden min finner du HER! 
Eller søk på lisamaleneblogg, så finner du den. På facebook er det lett å følge med på når jeg legger ut nye innlegg, og i tillegg deler jeg andre informative innlegg, videoer og annet bonusmateriale som ikke kommer på bloggen. Følg meg der!

 

 

 

 

Følg meg gjerne på instagram: Lisamalene.no


 

BR_7tH2FPVb

 

Og snapchat: Lisamalenee 
(merk: to e’er der!) 

På snapshat deler jeg min hverdag, oppskrifter og andre tips. Alt fra mat og miljø til dyrene mine og festligheter. 

 

Du er velkommen til å følge meg, sende melding eller spørre meg dersom du har noen spørsmål. Det er såå hyggelig å føle at jeg har kontakt med leserne mine, og dere er bare så flotte alle sammen! 

Håper å høre fra deg også!

 

 

 

 

#blogg #underholdning #mat #helse #design #grønn #farger #lisamalene #matblogg #oppskrifter #facebook #instagram #snapchat #side2

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg