Rolig start på dagen

 

 

Eeeendelig fredag! I dag skal bli en god dag. Jeg har fri i dag, men stod opp samtidig med Espen som dro på jobb klokka 8. Jeg har fått en god start på dagen, med min yndingsfrokost, sitronvann og nå venter jeg på at Camilla skal komme. Vi skal nemlig på yoga klokka 11! Det er så i mot min natur å trene “så tidlig” på dagen, og jeg har ikke gjort dette siden vi hadde gym i første time i 2. klasse på VGS tror jeg. Jeg er virkelig et B-menneske! 

I kveld skal vi på en konsert og jeg får besøk hjemmefra, dette blir en god helg og det skal bli såå godt etter mye jobbing de første ukene i 2017. 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Selvfølgelig fermentert chia- og havregrøt til frokost. Nå om dagen går det i bringebær og müsli-grøt, yummi!

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Også har jeg kjøpt meg et mini-bonsitre, den er så søt! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

Ønsker deg en riktig god helg! <3

 

#mat #underholdning #fredag #helg #grøt #chia #havregryn #bær #musli #sitron #bonsai #matblogg 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg