En julekalender med mening

 
 
Det finnes tusen julekalendere man kan bli med på, og veldig mange blogger har julekalender frem til 24. desember hvor de gir bort noe til en heldig leser hver dag. Jeg må innrømme at det av og til frister å “melde seg på” disse, det er jo av og til flotte ting som jeg godt skulle likt å vinne selv, men jeg gjør det aldri. Vet ikke helt hvorfor, men tenker hver gang at jeg ikke vinner det uansett. Men i år kom jeg over en julekalender litt utenom det vanlige…
 
 
BNZ8S2uBeq4

 

Hi Yoga donerer nemlig en middag for hvert bilde som blir delt på instagram i deres kalender til Kirkens Bymisjon sin kampanje “Gled en som gruer seg til jul”. Det vil si, du legger ut et bilde med en tilhørende tekst om dagens tema, tagger med @hiyoga_no #hiyogaforme og #gledensomgruersegtil jul, dermed har du gitt en middag til Kirkens Bymisjon helt gratis. For deg i alle fall, det kommer på regningen til Hi Yoga. 

 

Jeg postet i dag første bilde i utfordringen, og skal prøve så godt jeg kan å poste et bilde hver dag frem til julaften. En julekalender med mening, som gir mye mer tilbake til meg selv enn å vinne cozy tøfler. Selvom tøfler er hella cozy! 
 
Hvis du vil følge med på hvordan utfordringen går for min del, kan du følge lisamalene.no på instagram. Hvis du klikker deg inn på #hiyogaforme så ser du alle bildene som blir delt i forbindelse med utfordringen. Håper at du slenger deg med også!
 
En så liten innsats, det gleder en som gruer seg til jul. 
 
BNeDrFZDdLL

Hvis du ikke ønsker å delta eller bare har lyst til å bidra kan du gå inn på bymisjon.no, der har de dette banneret, og du kan enkelt donere to middager ved å sende en sms med ordet “Glede” til 2490. Det koster 80 kr, og da donerer du to middager til noen som gruer seg til jul. 

 

 

 

Håper alle får en god førjulstid. <3 

 

 

 

#mat #kirkensbymisjon #glede #kalender #jul #utfordring #challenge #yoga

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg