Godt nyttår!

 

Etter endt juleferie i kjære Odalen er nå andre halvår på Tomb i gang med godt mot og ny energi.

Jo eldre jeg blir, jo mer innser jeg at verden kommer aldri til å stoppe og forandre seg. Det man
tidligere tok for gitt, stunder man trodde alltid kom til å være der, det er nå man lærer at ting blir
aldri det samme. Mange flytter for å studere, og trist nok er det vel noen som ikke kommer til å
komme
 hjem igjen heller. Et liv uten vennene, kjæresten og familien er tungt, men akkurat nå
er det bare midlertidig, og i det lange løp viser det seg nesten alltid at forandringer har ført til det bedre.

2015 kommer til å by på mye. Det forrige året la grunnlaget for det nye, og jeg gikk inn i 2015
med akkurat det jeg trenger, menneskene jeg trenger, lykken de gir meg og en god tro på at
dette året kommer til å gi meg mye. Da klokken slo 12 nyttårsnatten visste jeg det, det finnes
ikke et annet sted i hele verden jeg heller ville vært. Takk til alle som var med meg i 2014
og gjorde året så utrolig bra, dere er grunnen til all lykke i mitt hjerte. 


Jeg håper og ønsker at alle får et fantastisk år, at alle har håp og drømmer de jobber for,
og gleder seg til å stå opp hver morgen for å gjøre en innsats for å nå sitt mål,
uansett hva det måtte være. 

Godt nyttår!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg